Am înregistrat sonata în format complet la două piane, un Steinway model D și un Bechstein D282. Nu m-am hotărât care sună mai bine și profitând de faptul că Mozart îți dă mereu șansa de a exprima mai mult prin repetițiile părților, am selectat pentru prima repetiție din înregistrările la pianul Bechstein, iar cea de-a doua din cele cântate la Steinway. Prin urmare le puteți asculta pe ambele alternativ, ce spuneti, care suna mai bine?

Această sonata este prima dintr-un proiect “Mozart” mai amplu, în forma sa finală albumul va include trei dintre sonatele pentru pian.
Actrițele din clip? Le-am adus de pe câmp turtițe de floarea soarelui. Cu gândul la joaca lor am cântat, le văd pe fereastră când studiez. Aș fi vrut ca mâinile mele, clapele, ciocănelele, notele… să fie ușoare și serene ca și ele.
O să vă placă filmarea din partea a 2-a, sunt geniale.
Enjoy!

Video link