M-a ucis, mi-a rupt șalele, sunt dărâmat și nu-mi arde deloc de munca… Totuși un espresso scurt si tare mă face sa iau lista și să o tund agale către garaj.
Tot la capitolul demontare, astăzi am învârtit la șurubele până când mi-a amețit mâna, vă jur că numai la balamaua capacului au fost peste 40, toate mici, toate cu șurub clasic de alama. Vestea bună este ca toate s-au desfacut de parca au fost montate ieri, le voi păstra pe toate, cu un pic de pastă abrazivă si o pâslă groasă pe rotoflex vor arata ca noi.


E un sacrilegiu sa pui șurubele cromate cu cap în cruce pe un obiect care a facut războiul nu?
Voi lustrui cu drag toată alama, pedalele, balamalele, tot ceea ce înseamnă distanțier, pârghie, yală sau șurubel va arăta ca nou, niște mici bijuterii din metal galben, pete de lumină pe lemnul negru ca smoala.

Listă ziua a 3-a

  • Demontat capacul în 3 părți, scos balamalele și yala.
  • Demontat glisierle de alama alew capacului de la clape.
  • Demontat pedalele și pârghiile lor de pe suportul de lemn.
  • Șmirgheluit capacul de la corzi cu granulatie succesivă, 100/120/180
  • Șmirgheluit și chituit corp pian. Chit poliesteric bicomponent Italia.

Dacă nu ajunge… mai rămâne!

S-au strâns câteva sute de piese, minuscule, din diversele bucăți de pian desfăcute au rezultat punguțe pline cu surprize. Cum de fapt habar nu am cu ce se mănânca un pian, (nici tehnic și nici muzical)… am ambalat și notat  pungi individuale pentru piesele fiecărui obiect în parte și bine am făcut, la final nici nu am pierdut vreo bucățică și nici nu au rămas în plus. CULMEA, de obicei mai rămâne 🙂

Ziua 2

Ziua 4