Luni, dimineața devreme, cafea, multă cafea, un bloc notes, pix, am zis să fac și eu un lucru așa cum trebuie făcut, uite că mi-a folosit, cu toate datele notate cronologic am fost în stare să scriu acest blog.

Inițial am avut în plan să lucrez chiar în casă, nu era deloc bine, să nu vă apucați de recondiționarea unui pian acolo unde șade el de obicei. Este un proiect de amploare, generează multă murdărie, toxică , neagră și veche, cu siguranță că după pian va urma și renovarea casei…

Așa că m-am apucat de demontat, de fapt… ne-am apucat, Danette si Vlad m-au ajutat imens pe tot parcursul acestui proiect.

Lista primei zile:

  • Desfacut capacul de deasupra corzilor și suportul (bățul) capacului.
  • Demontat pedalierul și picioarele
  • Demontat capacul și ornamentul de protecție al mecanismului clapelor.
  • Scos afara mecanismul.
  • Protejat împotriva prafului și a vopselelor ulterioare interiorul pianului, placa de fonta și corzile.
  • Transportul celor 300 de kg în garaj.

Să vă spun cum au transportat un pian de 300 kg doar doi indivizi? Vă spun… l-am ridicat cu greu pe 3 scaune de bar, i-am scos picioarele si l-am culcat pe o parte deasupra unei placi din lemn. Apoi l-am împins cu greu cale de vreo 15 metri pana în garaj. La praguri am folosit o a doua placă de lemn, cam după sistemul egiptean de transport al pietroaielor din piramide :):)

Și s-a făcut lumină!

Cam 800 W de lumină am aranjat în garaj, 4 becuri de 100, un bec cu mercur de 150, un halogen de 150 și câteva economice palide și obosite, lumină rece și caldă, pot să spun că tot nu era de ajuns, pianul fiind negru absorbea cu nesaț toată lumina.

Și cam atât pentru ziua a 2-a, de fapt și călătoria pâna la lună a început cu primul pas nu?

Ziua 1

Ziua 3